Audyt wysokości podatku od nieruchomości

Pandemia COVID-19 to nadzwyczajne zdarzenie, którego skutki ekonomiczne dotknęły większość polskich przedsiębiorstw. Sytuacja ta skłoniła przedsiębiorstwa do oszczędności w różnych sferach działalności. Kończą się programy pomocowe, dofinasowania do wynagrodzeń do pracowników i odroczenia obowiązków podatkowych wprowadzonych ustawą o COVID-19, a sytuacja wielu podmiotów dalej nie jest stabilna.

Przedsiębiorstwa poszukują oszczędności w podatkach pośrednich i bezpośrednich zapominając, że podatek od nieruchomości też może przynieść ogromne oszczędności. 

Zamiast składać wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub rozłożenie na raty podatku od nieruchomości, złóż z nami wniosek o nadpłatę!

Skorzystaj z naszej pomocy, a odzyskane pieniądze przeznacz na inwestycje lub inne cele.

Nasza pomoc jest złożona z poniższych etapów.

ETAP I
PRZESŁANIE DOKUMENTÓW

(deklaracji za 2020 r., ewidencji środków trwałych, kalkulacji podatku od nieruchomości

ETAP II
ANALIZA DOKUMENTÓW

(sprawdzimy, czy poprawnie rozliczasz podatek od nieruchomości)

ETAP III
REKOMENDACJA

(informacja zwrotna o poprawności rozliczeń/możliwych oszczędnościach/ryzyku kontroli)

ETAP IV
DZIAŁANIE

(wizja lokalna, przejrzenie dokumentów za 5 lat wstecz, wniosek o stwierdzenie nadpłaty)

Jesteś zainteresowany ofertą?

Pozostaw swoje dane. Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe